Yelz_91 Hulyafuat ben 4.hftamdan itibaren kullnmya başladım canım doğuma kdar kullnıcaz sanırım düşük yda erkn doğum rskini ortadan kaldrmk için veriyorlar
Canan_olg Hulyafuat Bebeğe asla zararı yok bebeğe faydası var düşük riskin var galiba yada kanaman oldu ondan vermiştir doktor. Bazı doktorlar verdiği ilacın ne işe yaradığını neden söylemezlerler hiç anlamıyorum
Aymik0919 Hulyafuat bende kullandım canım 5 ve 6. Haftalığımda. Bir zararı yok. Hele ki doktor verdiyse güvenle kullan ☺️ Geçmiş olsun şimdiden
Kedili_Anne Hulyafuat bebeğe hiç bir zararı yok canım. Bebeğin tutunmasına yardım ediyor. Düşük engelliyor. Zaten olması gereken bir hormon. Seni destekliyor. Endişe etme.
Zehra_yucel34 Hulyafuat bende hamileliğimin 7. Haftasında kanamam oldu iğne kullandım bir süre düşük önleyici dedi genelde her gebeye veriyoruz dedi