Prensannesi2020 Kızlar doğum fotoğrafı için ne giymeyi düşünüyosunuz lohusa pijama takımı mı yoksa elbise mi?
Dibeee Prensannesi2020 ben pijama takımı giydim elbise istersen elbiseden giyersin ertesi gün yapılıyor ben iyiyidi giyebilecek haldeyim yani nasıl istiyorsan ben simdikinde haziranda dogur cam kısmetse güpürlügecelik giycem