Dilaraturan56 Kizlar 41+1 oldum uygulama hesabinda doktor hesabinda ise 40+6 son adetim 27 mart 2019 41 de yatis yapicaz dedi yatis yapildiktan sonra suni ile mi baslatirlar yoksa bos bos mu yatarim basina boyle birsey gelen varmi dogurmak istiyorum artik
Laley Dilaraturan56 benim kardeşime oldu canım normal yapamadı gecikme ondan olmuş sezeryan oldu suni vercez demişler ama kontrol ettiklerinde açılması yokmis
Ayseklc Dilaraturan56 suni sancı veriyorlar canım bebeğin uygun pozisyondaysa dönmüşse..sonrada sancıların başlar Allah’ın izniyle çabuk kurtulursun inş🥰
Dilaraturan56 Dilanburak yatar yatmaz verirlermi yoksa bir kac gun beklermiyim sancilarim cikiyor ama acilma yok bende
Dilaraturan56 Dilanburak yok KIRŞEHİR deyim 42 ye kadar yolu var diyorlar burada devlette yapacagim dogumu onlarda cok ilgisiz insallah bekletmeden verirler normal gebeligin gozlemi diye yatis verirler dediler bana umarim oyle olmaz hastane kalmak zulüm resmen
Dilanburak Dilaraturan56 yok kız önce serumu takıp yatış yapıyorlar zaten bekletmezler korkma inşallah Herşeyim güzel olacak canım