Ben önce Erdem’de şükran Akalın’a gidiyordum , kendine yer açıp hastaneden ayrıldı. Çamlıca medipole gidiyorum geçen ay Elif malçokla başladım ama bu hafta Hüsniye sedefe gittim. 32. Haftada çalışamaz rapor almam gerek ama bana 1 ay sonra gel orayı atladı.İkisi arasında kaldım 3. Doğumum olacak Elif hanım daha Sıcak geldi ama kararsızım