Adel001 benim babam biraz gelenekçi yani ayıp oldugunu böyle şeylerin babaya söylenmemesi gerektiğini düşünüyor. O da haklı yetişme tarzı sonuçta ben onu da anlıyorum. Aramız çok iyi ağlaya ağlaya dua ediyor daha önce 3 kez kaybettim diye ama benimle böyle konular konuşmaz utanır 😊