nazliiecemm Sdtsdmr 12+4 ken öğrenmiştim değişmedi ama yanılma payı yok diyemem canım kuzenimede ilk kız demişlerdi sonradan erkek olduğunu öğrendi çünkü
Ecrinbzkrt Sdtsdmr valla o haftalar yanılma payı cok pluyor dıe bekledım sormadım bile doktoruma bugun öğrendım 15-5haftalıgım☺️
Ecc Sdtsdmr ben 12. Haftada öğrendim canım büyük ihtimalle kız demisti doktor 15. Haftada kesin kız dedi
Mom46 Ben 12 haftamı bitirmek üzereyken doktorum kız demişti 14+5 de erkek dedi şuan 21.haftama gircem kesin cinsiyetimiz erkek yani 16.haftada söylenilen cinsiyet kesin cinsiyettir yanılma payı oluyor 12.haftalarda
Dalciesra Ben 10+3 de öğrendim canım erkek bebekler çok hareketli olurmuş 2 hafta sonra net belli olur dedi 12 haftalıkken de erkek dedi dün de gittim 14+3 kesin erkek dedi sağlıklı olsun yeterki şimdiden hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim inşallah 🙏
Sdtsdmr Dalciesra benim de 12 haftalık olacak yarın doktora gidicem sanırım merak ediyorum 11 haftalıkken öğrenen cok olmuş
Dalciesra Gazel0606 hayır canım benim o haftada hareketi hissetmem imkansız ultrasonda çok hareketli olduğunu gördük haliyle belirgindi dr da ihtimal verdi 2 hafta sonra net belli olur dedi hayırlısıyla sağlıklı olsun inşallah 🙏
Dalciesra Sdtsdmr Büyüklerimiz de hep kız geç belli olur erkek erken hareketli olur der benimki öyle çıktı sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏
Sdtsdmr Ecc 12. Haftada mı kız dedi kalp atışlarından bile belli oluyor diyorlar dk da 140 ve üzeriyse kız 140 altıysa erkek diyorlar
__meczup__ Bu gün 12+3 kız dedi ama kesin değil hazırlık yapma dedi bende acikcasi çok guvenmedim çok hareketliydi
EzgiTuran Sdtsdmr bize 12. Haftada kız demişlerdi ama erkekmiş :) 12. Hafta biraz erken, 15-16 daha garanti oluyor