Siibeell Ben 1 ay hiç adet olmadığım oldu çok şükür şuan hamileyim rabbim sizede en mutlu olacagınız zamanda nasip etsin inşallah bekleyen tün herkese 🙏
Sirinimm bebisvarmi canım ben kürtaj oldum onunla ilgili olduğunu düşünüyorum bu ay daha adet günüm gelmedi bekliyoruz .. hatta geçen ay dört gün gecikmeden sonra test yaptım negatif görünce yarım saat sonra adet oldum psikolojikde olabilir
bebisvarmi ilaygiz belki vucut kendini hazırlıyordur bak yazan bayan da geçen ay öyle olmuş bu ay hamile galiba profilindeki yorumlarına bakılırsa
bebisvarmi Sirinimm hmmm anladm canım hayırlısı ama sanki içime senin hamile oldugun dogdu insallah öyledir 😊😊🙏
bebisvarmi ilaygiz bu ayda deneyelim bakalım inşllah bu ay olacak Allahın izniyle sogan kürüne başlıcam adetim bitsinde.. İçim bi temizlensin iltihap kist falan varsa sonrası Allah kerim çok işe yarıyormuş denicem mutlaka benim 10 aydır olmuyor malesef 🙁🙁
Siyahkelebek bebisvarmi benim de ilk ay adetim gecikti, hatta önce kahverengi lekelenmem oldu Ve birkaç gün sonra adet oldum. Sonraki ay hamile kaldım. İnşallah sende de öyle olur 🙏🏻
Sirinimm bebisvarmi ay gerçekten mi miğde bulantım var sabahları ve gece yatarken inşallah vardır canım az kaldı bakalım ❤️ Ekran görüntüsü alayım konuşmamızı eğer olursa ilk sana yazıcam söz inşallah sende hayırlı haber alırsın 🙏🏻
bebisvarmi Siyahkelebek ciddi misin benimde adetime bi hafta kala 3 gün boyunca kahverengi lekelerim oldu hatta pembe geldi bide arada peçeteye adet oluyorum sandım sonra yerleşme sandım adeti 16 gün geçe de adet oldum malesef inşllah bu ay olur sen sogan kürünü mü denedin 😊
bebisvarmi Sirinimm Sirinimm Bence var gibi bilmiyorum ama ben sana ilk yorum attıgım da da hamile hissettim seni inşllah vardır canım birimiz daha katılsın bu kervana 10 aydır bekliyorum bende. RABBİM verse çok istiyoruz, inşllah hepimiz bu ay kalırız 🙏🙏😍😍
Siibeell Rahim gebeliğe hazırlanacağı zaman değişiklikler olurmuş ben hamile kalacagım ay 10 gün arayla tekrar hastalanmıştım yani 1 ayda 2 sefer hastalanmıştım ve o ay hamile kalmışım belki sizinkilerde öyle değişikliklerdir
Siyahkelebek bebisvarmi hiçbir şey denemedim çünkü bu bahsettiğim adetten 2 ay önce düşüğüm vardı. Ümitsizdim açıkçası. Ama kahverengi lekenin sonrasındaki ay Rabbim yüzüme güldü tekrar. İnşallah sana da nasip olur 🙏🏻
Sirinimm bebisvarmi ah ah inşallah seni çok iyi anlıyorum canım Rabbim hepimizi sevindirsin zor cidden çok zor ..😙
ilaygiz Benim esim azosperm tese amaliyati oldu ama sperm bulunamadi simdi macun kullaniyor bu ay gecikince dedim acaba macunun faydasimi oldu diye esimde cok umitlenmisti
bebisvarmi Sirinimm aminn canm inan zor iki kızım var onlar hop diye oldu şimdi olmuyor Rabbim hiç olmayanlara versin ama bende bi ogluş istiyorum Rabbimin gönlü geniştir her isteyene nasip etsin inşallah 🙏❤️
ilaygiz bebisvarmi macun kullaniyor ondan sonra bi test yapacagiz doktor bulamadik dedi baskada bisey demedi