Merhaba kızlar, bugün kontrolüm vardı normal bir şekilde gittik. 39+0 haftadayız. Doktorum suyu biraz azalmış ama birkaç gün daha durur, kendi gelmezse pazartesi sen yatışa gel demişti. Sonra nst baglandım.. Doktor sancın var hissetmiyor musun, dedi. Bende tık yok her şey normal 😅🙈 Sonra alttan muayene etti ve 5-6 cm açıklık var, başını elliyorum diyor, bende hala bir şey yok.. Bir de bebeğin başı yerleşmiş ama yüzü biraz dönük dedi.. Olmazsa onu suni sancı çevirir dedi.. Kendiliğinden olmazsa sabah yatışım olacak. Bu durumda sizce ben ne yapmalıyım, sancı olmaması iyi midir? Sonuçta o sancı gelecek 😌
Tecrübeli olanlar bilgi verebilirse sevinirim, yapmam gereken bir şey var mı yoksa sadece bekleyeyim mi?