Ben sezaryan dogum yaptım kimseyi korkutmak istemem ama benim ameliyatım çok zor geçti. Göbek bağımız rahim ağzını kapatıyordu , 3 tane miyomum vardı ve benim suyum geleli 3-4 gün olmuş anlamamışım idrar yoluyla çıkmış alen acele ameliyata aldılar beni. İyleşmem 1 ayı buldu neredeyse.9 yıl sonra İkinciye hamileyim normal düşünüyorum herşey yolunda giderse tabii...