MerveDC Kızlar bu haftalarda belim çok agırıyor ve karnımda baskı yapıyor agrı yapıyor sizde de oluyor mu normal mi? 😕🧐
Aden MerveDC dilek1 Esrelf NilayK Benimde öyleydi geceleri uyku uyuyamıyordun ağrıdan doktoruma anlattım magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş içtiğim gün öyle rahat uyku uyudum ki anlatamam sizinde ondan kaynaklanıyordur doktorunuza söyleyin magvital kullanıyorum ben suya atılıp içilenlerden 😅
NilayK Bende 25 haftalık hamileyim benimde karnımda çok şişlik var kızlar karnımın ağırdığını hissediyorum zaman zaman sertleşiyor sizde de öyle mi ?
EsinKaraglle NilayK bende de var zaman zaman sertleşme oluyo ama gazdan kaynaklı oluyo sanırım bu durum
NilayK EsinKaraglle olabilir canım benim ilk gebeliğim o yüzden tam anlayamıyorum başka bişey olur diye endişeleniyorum doktorum normal bebek büyüdüğü için dedi ama bakalım tekrar sorucam
Beser93 Bende 25 haftaligim.bugun doktora gittim karnimda zaman zaman sertlesmeler kasilmalar var dedim.5 dk dan uzun surmuyorsa normal dedi bebek artik buyudukce hareketleniyomus genlesiyormus yani magnezyum vermedi
Sara MerveDC Bende bir saat once doktorumla konusdum ki bebek baski yapiyo soylediki,cocuk buyudukce butun agirliklar karina toplasiyo ve agirlik asagiya dogru oluyo.Bana bandaj takmami soyledi,oyle takinca kendimde rahat oluyorum.😊