Hanımlar bir hafta önce kanamam olmuştu plasentada kanama var demişti iğne ve serum yapmıştı doktorum. Bir haftadır progeston kullanıyorum bugün kontroldede plasentası aşağıda dedi zamanla belki düzelir dedi. 13+2 haftalık ,Var mı yaşayan dikkat etmem gereken falan bir şey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim😊