Bende adet gecikmesinin 5.gunundeyim ilk kez böyle oldu adetten 9 gün önce beta 0,22 çıkmıştı sonra bi daha yaptım 2.0 adete bi gün kala. İşte durum ne bilmiyorum negatiftir diye de üzerine düşüp bi daha baktırmadım bekliyorum hayırlısı ne ise olsun 🤲🏻