19 haftalık hamileyim. Sağ kasığımda minik minik bişeyler var gerilmememi desem seyrimemi acımı 1 2 saniyelik şeyler. Ben bebeğim dedikçe Kayınvalidem sürekli gaz diyor biliyorum çok komik olcak ama bebeğimmi gazmı nasıl ayırt edicem bilemiyorum ilk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum maalesef