Mucizem_21 38+4 gunluguz artık doğurmak istiyorum bende herkes gibi özel hastaneye gittiğim doktorumda randevu aldığım gün gececi olduğu icin 21.40 da randevum. Çatı muayenesi daha olmadım inşallah açılmaya bakar ve doğum yaparım artık.