Zehraylmzz 38 haftalık gebeyim ve elimde yüzümde ayağımda bi anda şişme oldu , indirmek için ne yapabilirim ya da bu durumu yaşayanlar sonrasında şişmeleri indi mi? Deneyimlerinize ihtiyacım var
Busratm Zehraylmzz Ani şişlik olduysa tansiyon takibi yapın ve doktorunuza bilgi verin derim ne olur ne olmaz. Çok fazla ayakta kalmayın. Uzandığınız zaman ayaklarınızı en az 20-30 dk biraz yukarda tutun ve tuzu tamamen kesin. Tuz kullanımı da ödemi arttırır.
Iimran Zehraylmzz canım bunlarla birlikte tansiyonda sıkıntı ve mide bulantısı oluyosa gebelik zehirlenmesi olabilir acile git istersen en azından bişey yoksa bile tansiyon ölçtürürsün
Gulmartin Zehraylmzz çok sıcaktan olabiliyor yatarken ayaklarınızın altına yastık koyup yükseltin bir de sol tarafa yatınca kan dolaşımı daha iyi olduğundan fazla şişmeyi engelleyebiliyormuş. Bol su için ve gün içinde mümkünse hareket edin bende de çok oluyor malesef Allah yardımcımız olsun 🙌🏻
Zehraylmzz Iimran bulantım yok göz kararması vs o tür şeyler de yok ama bu son 2 gündür uyandığımda elim yüzüm ayaklarım aşırı şişmiş oluyor
Meftunbade Zehraylmzz o bende de vardı bi süre sonra geçti kaloriferli mi eviniz mesela ben kaloriferli bi eve misafirliğe filan gidince sıcaktan şişiyorum yattığınız oda biraz soğuk olsun
Meftunbade Zehraylmzz dediğim gibi sıcak iyi gelmiyor yatak odanız serin olsun o zaman daha iyi hissedersiniz😊
Turkan123 B3nde 36 haftalık hamileyim benimde yüzüm elim ayağım sis doğum sonra geçer diye umuyorum ama 😥
Mihri23 Ben 37. Haftadayım ayaklarım bileklerim şişmeye başladı baş ağrım vardı bi tansiyonumu ölçeyim dedim 14/10 du hemen doktora gittim şimdi takip altında tutuyorum ve tansiyon ilacı kullanıyorum. Tansiyon varsa sıkıntı yoksa ödeme çok takılmıyorlar