Mom18_ öncelikle sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah güzel geçer her şey 🙏 benim de bebeğimin suyu az ve kilosu düşük. Sıvı azlığı ne zaman oldu sizde bir de kilosu ne kadar acaba ? Biz 33 haftalığız bu arada inşallah sizin gibi 37 yi görürüm 🙏