Merhaba kızlarrr benim gibi gebeliğinin 11. Haftasında olan kimlerrrr :) en son geçen ay ultrason a girdim bu ay da ayın 20 sinde kontrolüm var ama 1 ay oldu hiç bebeğimin kalbini duymadım ya acaba iyi mi acaba yaşıyor mı bir sıkıntı var mı diye içimde hep tereddüt korku oluyor sizde de böyle oluyor mu bir aksilik olsaydı hisseder miydim sizce veya bir belirtisi olur muydu ya da evham yapmamam gerek biliyorum ama ilk gebeliğim ve çok panik oluyorum onu düşündükçeeeee 😕