Merhabalar Üsküdar Zeynep Kamil Hastanesi'nde doğum yapan varmı acaba ben Avcılar'da oturuyorum fakat buralar daki devlet hastanelerine güvenmediğim için Zeynep Kamil de doğum yapmayı düşünüyorum eğer orda doğum yapan varsa artıları ve eksileri yazarsanız çok sevirim