Sizce elbise seklinde mi alt üst takım seklinde mi almak lazım ? Hangisiyle daha rahat ederiz ziyarete gelen büyükleride göz önünde bulundurmak şartıyla ... Hastane çıkış seti 10 lu mu 5 li mi olmalı ? Bir 5li koysam birde normal takım yeterli olmaz mı?