Esraeslem Ağrı pompası kullandinizmi sezeryanda ? Sezeryan sonrası karnınıza bastırdilarmi çok merak ediyorum?
Sweetblonde88 Aras-Altay içerde biriken kanı tahliye etmek için bir kac kere gelip baskı uyguluyor ebe. Önemli bişey değil. Canımdan can cıktı diyen olursa inanmayın yani 🌸
Hamileanneler_25 Aras-Altay için temizlensin diye pis kanı kendiliğinden atamazsa vucud ebeler bastırıyormuş ama kendiliğinden kanaman olursa doğumdan sonra bastırmazlar