Pyemsespyemses111 38 haftalık gebeyim bugun sabah kalktığımdan beri 4 ile 5 saat arası adet olacak gibi sancım geliyor sizce doğumuma yaklaştımmı kaç güne gelir kızım ☺😍
Tgbabsra Pyemsespyemses111 az kalmış olabilir biran önce hayrlısı ile kucağına alırsın hakkında hayrlısı
CiaoBella Pyemsespyemses111 bende de öyle olmuştu ama gelmedi.. ara sıra hala öyle ağrım oluyor hafif şiddetli ama 40+4 oldum bebek yok🤣🙈
Pyemsespyemses111 Tgbabsra amin inşallah bebegim ters olduğu için sancı anında dönmesini bekliyoruz olmazsa sezeryan olacağım 👍🙏🏻
Pyemsespyemses111 Tgbabsra ilk çok korkuyordum şimdi yeni yeni alıştım o düşünceye herşeyin hayırlısı cnm 🙏🏻