Bayanlar ben 35+2 haftalik gebeyim ama oyle asiri agrilarim var ki uyuyamiyirum bazen sanci da gidip geliyor akintim da cok asiri ve kokuyor bence bunlar erken doğum belirtileri zaten her zamn erken dogum yapacagimi hissediyorum en gec 38 de bekliyorum erken dogum yapan anneler var mi acaba kacinci hafta da doğum yaptiniz birde tavsiyeniz var mi?