Pinksmile Sinem92 farklı bir doktora da görün mutlaka. Başka birinden öneri almak da rahatlatır. O süreye kadar da hiç yorma kendini. Çok ayakta kalmamaya çalış.
Anneolcam Sinem92 iki düşük yaptım die doktor bi daha hamile kalırsan kullan dedi kullanıyorum şuan. 5+3 yeni başladım ama bi kutu kullancam bende Rabbim Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Sinem92 Anneolcam ağızdan mı alıyorsun yoksa fitil olarak mı? Herhangi bir yan etkisi oldu mu? Amin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz 🙏
Sinem92 kubrauzn ay allah korumuş sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🙏 doktor gerçekten çok önemli gittiğim doktor profesör olmasına rağmen nasıl bu kadar duyarsız kaldı bu konuda anlayamıyorum gerçekten
Sinem92 Pinksmile İzmir de oturuyorum. Şimdi kuzenimin doktoruyla konuştum serklaj önerirdim bu kısalıkta dedi. Yarın hemen doktora gidicem
Angell9453 Sinem92 ben 10 haftalık gebeyim progestan kullanıyorum 20 gündür.. Fakat doktorum ilk gebelik oldugu için tutalım düşebilme ihtimalleri cok fazla oluyor ilk bebeklerin demişti o yüzden kullanıyorum fitil olarak
Sinem92 Angell9453 hamileliğimin başında başka doktora gidiyordum o da hiç önermedi, şimdiki de önermedi benimde ilk gebeliğim her doktorun farklı mı görüşü anlayamadım 😞
Betul_bakiiii Sinem92 kullandım hamile kaldığımda Bi sorun yok demişti doktor ama yinede 1 kutu kullandırdı daha iyi tutunsun diye.
Gulmartin Sinem92 hemen başka bir doktora görünün derim ben 25 altına düşersem serklaj olmam gerektiğini söylemişti doktorum. Başka doktora gidene kadar da fitili aksatmadan kullanın ve kendinizi çok koruyun ♥️
Beybitooo Sinem92 ben 6.haftadan beri kullanıyorum erken Doğum riskim olduğu icin 21.haftadayiz 15 haftalikken 29mm di suan 43mm olmuş progestan çok etkili bir ilaç ama fitil olarak kullanınca etkisini gorduk sizde oyle kullanın 😊