canım gittim doktora attan baktı dış gebelik degil dedi ama deger saglıksız gibi duruyo dedi bende çıkdırdım artık dedim saglıksızca igne ilaç fln verim dedim düşsün saglıksız olduguna emin degilim ki dedi emin olsaydım zaten yatışını verirdim dedi gine kan aldı