Merveeex Canım ben tüp bebekle hamile kaldım benim doktorum bana çok detaylı anlattı.Şeker çok olduğu zaman senin yediklerin bebeğe direk şeker olarak geçiyo buda bebeğin iri olmasına ,iri doğuma bağlı derin yırtıklara ,kanamalara, amniyos suyuna bağlı erken doğumlara,yüksek tansiyona iri bebek nedeniyle zorunlu sezeryan,ölü bebek doğumları ileride kalıcı şeker hastalığı yani bu şekeri kulaktan dolma önemsemiyolar ama ciddi ciddi bir sıkıntı önlem alınmazsa dikkat etmek lazım