Minikkuzuma Bende alacağım henüz canım , maxi cosi quınny öneriyorum , ben normalde stokke hayranıyım ama alan arkadaşım hemen geri sattı, çok agır ve zor geldi kullanımı . Önerdiğim modelinde kullanan çok çevremde hem görsel hem de pratik harika bir araba bakın derim .