Hamileligimin en basindan beri normal dogum istiyordum ve hic korkmuyordum. Acikcasi sezaryen daha cok korkutuyordu hep dualarimi normal dogum icin ediyordum. Cok sukur Rabbim yuzume guldu ve normal dogum yaptim. Hikayeme basliyorum hanimlar. 39+3 te cati mauyenesi oldum ve bu kdr aciyacagini dusunmemistim ama korkunc acili gecti tarif edebilmek cok zor.. cati muayenesinden cikinca dogumu tetikledigini hissetmistim. Nitekim oyle oldu ve 39+5 te aksamustu tuvalete gittigimde suyum geldi. Ayaga kalktigim anda sakir sakir suyum akmaya basladi. Altima isiyorum sandim ama seffaf ve durmayan bir su olunca o anin geldigini anladim. Ilk aklima gelen sey yarin kuafor randevumun olmasi ve gidemeyecek olmamdi ☹ once esimi sonra drumu aradim. Hastaneye gel bir bakalim dedi. Bu sirada sancim yoktu. 1 saat sonra esimle drdaydik. Yine catiya ciktim ve yine canim yanarak muayene oldum. Evet suyun gelmis ama acikligin henuz yok sabaha anca dogurursun sancilarini evinde cek dedi. Geri eve geldik ve kapidan girdigim anda sancilar basladi. Fakat oyle anlatildigi gibi hafif degildi hanimlar. Bir anda vurdu beni iki buklum oldum diyebilirim. Ayrica dkk tuttugumda 5 dkk flndi hic 15-20dkkda olan sancilari yasamadim. 1 saat kdr sanci geldikce kivrandiktan sonra dedim bu boyle olmayacak banyoya gireyim. Sicak suyun altinda kabinde yere yapismis sekilde en az 1 saat inleye inleye kaldim. Bu sirada sancilar siklasmisti. Artik dayanamayacak noktaya geldigimde esime hastaneye gidelim ne olacaksa olsun dedim. Yerlerde surunerek ciktim nasil giyindigimi hatirlamiyorum. Ayagimda ev terligimle kapidan ciktim. Annemler beni goturmek icin gelmislerdi ve ayakta duramiyordum. En son asansore binerken yere yapistigimi hatirliyorum. Sonrasinda arabada inleyerek bagirdigimi ve esimin drla konustugunu hatirliyorum. Bi anda kendimi tekerlekli sandalyede acilden goturulurken buldum. Dogumhaneye ciktik ebe beni catala cikardi ve yine muayene oldum. Bu sirada Allahim sezaryen olacam dayanamicam artik diye kendi kendime konusuyordum. Ebenin telefonda dra tam aciklik var hemen gelin dedigini duyunca yalan soyluyorsunuz diyerek agladim. 5 dkk fln sonra drum tepemdeydi ekip doguma hazirlaniyordu. Yatamicam beni kaldirin dayanamiyorum deyince ayaga kaldirdilar iki adim atip yere yapistim. Tekrar catala ciktim. Drum 15 dkk sora doguruyorsun dayan deyince nolur epidural verin uyusturucu verin dayanamiyorum diye yalvardim. O donemleri gecmissin kizim doguruyosun harikasin deyince aman Allahim gercekten doguruyorum diye sok gecirdim. Vee gercekten 15 dkk fln sonra saat 22.30 da dogum gerceklesti! Bebegin ciktigini anlamadim o anda hic bir rahatlama hissedemedim ama plasentasi ciktigi andaki o rahatlama o karin sisligimin bir anda inivermesi o icimin bosalmasi hissi dunyadaki en guzel seylerden biriydi.. 6 tane dikis atildi. Dikisler atilirken hepsini hissettim ama sancilarin yaninda sinek isirigi gibiydi. Hanimlar benim sancilarim hep belimden vurdu omurgamin ikiye ayrildigini kirildigini hissetmek gibiydi. Aci esigim cok yuksek olmasina ragmen saglam savruldum diyebilirim. Ve sunu da diyebilirim iyi ki sicak suyun altinda kalmisim su acilmami cok hizlandirdi ve sancilari daha katlanilabilir kildi. Suyumun gelmesiyle dogumun gerceklesmesi toplam 6 saat surdu! Gercekten aci cok cok fazla ama bir sekilde dayaniliyor. Cok vazgectim sezaryen yapsinlar diye dusunup agladim durdum. Bebek bir an once ciksin bu aci bitsin diye yalvardim. Hic bir sekilde kolay degildi fakat dunyanin sonu da degildi. Yeter ki cok isteyin beyninizi hazir edin. Yine olsa yine normal dogurur musun derseniz kesinlikle evet derim. Her aniyla her seyiyle cok guzeldi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah. Benim asil zorlugum dogumdan sonraki depresyon oldu 😓 hala atlatabilmis degilim ama ufak ufak toparlamaya basladim. Depresyonumu farkli baslikta yazdim bakabilirsiniz. Iste boylece hayatimin bu kismini tamamlamis bulunuyorum. Simdi kollarimda minicik bir yavruyla yeni hayatima alismaya calisiyorum.. benim icin bebekli gunler hamile gunlerden cok cok cok daha zor geciyor. Insallah Rabbim bu gunleri atlatmama yardim eder. Guzel dileklerinizi yorumlarinizi sorularinizi bekliyorum. Okudugunuz icin tesekkur ederim..