Burcudgnn hiç strese sokma kendini. Eşime hiç spermi yok(azospermi)dediler imkansız dediler. Sonra testi yılmadan farklı yerlerde tekrarladık, vitamin kullandık. Bir sene bile geçmeden imkansız dedikleri şey oldu şimdi 3 aylık hamileyim. Rabbim büyüktür bildiği vardır. Hamilelik zaten mucizevi bir olay, mucizelere inanmak gerekiyor, Allah gönlünüze göre versin