Asel1649 Takibim başka hastane de ama doruk hastanesinde doğum yapmak istiyorum Bursa doruk da takibi olan veya daha sonradan geçiş yapan oldu mu doğum için
Zuzum_20 Asel1649 benım çevremde bi sürü insan dorukta yaptı gayette memnunlar bende doruga gidiyorum orda yapacagım dogumu 38+2 deyim
Ebru25_badesuu Asel1649 merHaba cnm bn 4 gun once yildirim doruk hastanesinde dogum yaptim cok ilgileniyorlar ben fatoş hanimi tercih ediyorum (yildirim doruk hastanesi) bebekle olsun benimle olsun cok ilgolendiler ben cok memnunum ama karar senin
Zuzum_20 Asel1649 kampanya vardı 28. Haftaya kadar ödersen ücreti 1,5 milyar normal dogum 1750 sezeryan +400 epidural istersen
Pnrkrb Ben de doruk hastanesine gidiyorum. Kuzenim daha 3 ay once doruk hastanesinde dogum yapti cok da memnun kaldi