Rumis
ben senin yerinde olsam doğumu yaparm Konya da,evime gelirim.. 1 buçuk saat çokta uzak bir mesefa değil.. benim hastanemle mesafem de 1 saat..
En rahat kendi evin kendi düzenin de olur unutma.. ha annen ya da kayınvaliden yanına gelebiliyorsa gelsin ilk zmnlar için birine ihtiyaç duyabilirsin