Çok geçmiş olsun.Ama doğduktan sonra 1 ay içinde kaybetme ihtimaliniz çok yüksek.Daha 20 hafta daha taşıyacaksınız ve üzücü bir sürwç sizi bekliyor.Aldırmayı düşünmelisiniz bence yine de size de yazık.Her şekilde üzüleceksiniz.Çok zor bir karar.Allah yardımcınız olsun.