Gozdekaraoglu hayırlı olsun anneliğin😊 sağlıkla büyütürsün inşallah..ilk zamanlar bebeklerin yeterli emip doyduğundan emin olunamayabiliyor insan..belki biraz daha fazla emmesi gerekiyor olabilir,yada gaz olabilir..bunların 2 side varsayım tabisi..humana nın kimyonlu çayı var hergün 1 bardak sen içersen sütünden bebeğe geçer rahatlatır..yemeklerede kimyon kat birazcık..hergün banyo gelişimi destekliyor kesinlikle faydalı ancak gece bunu yapacaksan evin ısısı sabit kalmalı muhakkak..birde geçen gördüm instagramda @gultenebe diye birisi var gaz çıkarma pozisyonları öneriyor baya yardımcı bu konularda yazanlarada cevap veriyor hemde bu konuda eğitimi var..son olarakta youtube ta ayşe önerin bebeklerde gaz masajı efsane işe yarar..Allah yardımcın olsun..ağlayıp stres yapma..dünyaya alışıyor annesi😍