Merhaba anneler ve anne adayları ayaklarımda hamilelikten itibaren artan kızarıklık ve şişlikler oluştu gitmediğim dr kalmadı (ortapedi,dahiliye,enfeksiyon son olarak cildiye) tanı olarak eritama nadozum deniliyor halk arasında Yılancık deniliyormuş en son dün gittiğim cildiye dr u yatak istirahati verdi doğuma kadar dinlen bunun başka bi tedavisi yok dedi bu hastalığın %90 nedeni bulunamıyor gribal enfeksiyon boğaz enfeksiyonu sonrası kullanılan ilaçların vücuda verdiği tepki olarak bilinir daha çok dedi. vereceğim ilaçlar istirahat etmek şartıyla iyi gelecek ddi 14+3 haftalık gebeyim ve 3 günlük kullanmam için prednol-L adında iğne yazdı Benim için bi mahsuru yok kadın doğum doktorunda onay verince yaptır dedi ilkini dün akşam yaptırdım ilk yarın saat inanılmaz ağrıdı sabah uyanınca yalnızca bacaklarım enfeksiyonu yok etmek amacıyla kullanılırmış bebeğe bi zararı olur mu kullanıp zarar gören oldu mu allahın izniyle bişey olmaz dedi dr gelişimi de gayet iyi 3 ayı atlatmasaydın onay vermezdim dedi uzun oldu kusura bakmayın detaylı anlatmak istedim fikri olan yada başından geçen varsa yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkür ederim🙏