Feyzachn Herkese merhaba. 7+5 olduk bugün ve hergün yeni bir rahatsızlık oluyor. Zaten mide bulantısı hep fazlaydı ama buna bas ağrısı nefes darlığı ve halsizlik de eklendi. Geçici midir hangi hafta da geçer?
Beyzz_1990 Feyzachn 15+1 oldum Allah'ın izniyle.. bendede hala var nefes darlığı baş agrisi halsizlik günüm günümü tutmuyor bigun iyiysem diğer gün kötüyüm inşallah çabuk geçer🤲
EymenTuana Nefes darlığı geçiyor sonra bikaç hafta sonra yine oluyor bendede o haftalarda nefes darlıgı baslamıstı