TunarinAnnesi Merhaba canlar 11 haftalık hamileyim 🤰🏻Bugun ultrason da bebeğin kalp atişi 187 ritmi çıkdı ve doktor haftasına göre yüksek dedi başina gelen varmi ? Tedirginim 😔
Smraozn12 TunarinAnnesi ozamanki haftasında hiç hatrlamıyorm ama suan bnmki de cok yuksek cıktı nst de, oyuzden hastanede kaldım ama sizinki daha cok küçük telaşlanmayın çikolata yediysen enerji almştr belki ☺️
Nurunilkmucizesi TunarinAnnesi canım o haftadanda kücüktü yanlıs hatirlamiyorsam ultrasoba girdim cok gergindim heyecanlandim doktor sen gerginmisin nite heyecanlıısn bak minikte heyecanlandi dedi yanı sen kaynaklı olabilir sıkma canını :) Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağimiza almayi nasip etsin
TunarinAnnesi Reyhann93 canm 187 sence yüksekmi doktor korkutdu beni bide çikolata yemişdim ultrason dan önce onda ola bşlirmi acaba?
Reyhann93 TunarinAnnesi etkisi olabilir belki çikolatanın ben yemiyorum hiç ama 180 felan normal yazıyo internette de
Umut91 Haftadayken sağlıkocağındaki ebe korkuttu . 168 ile 172 arası çıkıyordu hemen acile yönlendirdi . Kendi Doktoruma gittim bana dedi ki sorun bebekte değil sende . Yaklaşık annenin kalp atışının iki katı oluyormuş . Sonra kendi kalbime baktırdım doktor bi sıkıntın yok dedi . Kalp atış hızı hacim yükseldikçe düşermiş . Doğduğunda 140 kalp atışıyla doğuyorlar büyüdükçe düşüyor dedi kalp doktoru.