Demir Kutu içinde 3 adet var.Doktorum acil ameliyata gitmesi gerektiği için nasıl kullanmam gerektiğini aceleden söyleyemedi.Bende eczaneye sormayı unuttum.Peş peşe 3 gün mü kullanılıyor.Bilen var mı?
pPapatya 3 gün yatarken kullanıcaksın. Yarım saat falan kalkmaman gerekiyor. Prospektüsünü de bir okuyun isterseniz.