Sueda29 Ya kızlar aşırı su içiorm .birazdan doktora gdcm ama wcden çıkamıorm dakka da bir wc dakkada bir wc bunaldm iyice.21 im bugün benm gbi olan varmı.
Denizinci Sueda29 ben🙋♀️ 22 haftalığız günde 3lt yakın su içiyorum. WC benden bıktı ben WC den . Ama su çok sağlıklı, içmeye devam
Ponciginannesi_ Sueda29 ben dün akşam tuvalete gittim. Çıktım odama geçerken yine geldi. Tekrar geri dönüm. Sonra yine çıktım yine daha yatağa oturmadan bir daha. Sonra bir daha gittim bu defa hemen kalkmadım son damlasına kadar zorladım 😂 sonra yine karnımda çiş hissi. Dedim yok böylece yatacam valla 😂😂 eşimde şaştı 😂
Duyguuuu60 Sueda29 eminim herkes yaşıyordur bunu..benim ufaklık zaten hep idrar keseme baskı yapıyor ayakları hep orda..15.haftadan beridir cok kötüyüm işe gitmekte zorlanıyorum o derece gelmese bile bazen geldi sanıyorum.gece kaç kere kalkıyorum uyku şimdiden haram🤦♀️🙈
Ilknur_emin Sueda29 21 haftalikken ki tuvalet sorunumu seveyim 35 oldum suyu azaltmama rağmen her an sıkışmış gibiyim tuvaletten çıktıktan. 3 Dakika sonra tekrar girdiğim o kadar çok oluyor ki kafayı yicem
Emin_e Evet surekli oyleyim, bir saat disari ciksam wc ihtiyacım oluyor.. rahim buyudukce idrar kesesine baski oluyor normal yani...
Sueda29 Ne dışarı çıkabiliom ne biyere oturmaya gidebiliom dakka başı gelio dakka başı.geceleri zaten uyku denen bişey kalmadı.ayaklarımada dikkat ediorm.çok az bi enfeksynm var doktr ilaç vermedi acaba ondan mı