Bende ayni öyleydim bide ben ped yerine içmaşirina ayri pamuklu bezlerden kullaniyorum gercek maf oldum artik bugün aksamma kadar bezimi ütü yaptim kullandim ama sürekli hem kokulu akintim durdu hemde kaşinti sürek ütü yaptim kullandim mikrobu enfeksiyodu yok ediyo 😌gerçekten cok iyi iç çamaşirinizada yapa bilirsiniz