ElifPek Kızlar mrb hamileyken enfeksiyonla başa çıkamayıp doktor kontrolünde antibiyotik kullandınız mi adı ne ve bi zararı oldu mu bebeğinize acil yazarsanız sevinirim birazdan hastaneye gitcem
minicikbirmucize ElifPek ben şuan kullanıyorum canım idrar yolu enfeksiyonum var 18 haftalığım Aksef 500 kullanıyorum 12 saatte 1 doktor dedi ki bana vücudundaki enfeksiyon bebeğe daha çok zarar verir kullanmazsan bu ilaç seni düzeltecek bol su iç hiçbirşey olmaz kahverengi akıntım olmuştu benim şuan düzeldi şükür
Minikkuzuma ElifPek tok canım birşey olmaz emzirirrkende kullandım hatta hamileyken 20 lik diş Artı dolgu yaptırdım birşey olmaz onlar da kendi alanlarında ayrılıyor gebeliği etkilemeyen ilaçlar var dr işini bilir zaten zaten son aylarda asla yazmazlar vs korkma yani
Huba0901 Evet canım ben mecburi kullanmak durumunda kaldım 7.ayda dişimden dolayı apse oluşmuştu doktor kontrolünde kullandım ama kullandığım antibiyotik bebeğe zarar vermeyen türdendi
kartanesi26 Minikkuzuma canim bnmde diş skntim var antibiyotik verirmiki artik rahatsız ediyor diş agrisi ☹
ElifPek Penisilin ,klindamisin,amoksisilin, nitrofurantoin, ampisilin, eritromisin bu antibiyotiklerden mi aldınız
Minikkuzuma ElifPek yok olmaz canım benim de o haftalardı dr yazdıysa korkma bir dr bilir Allah korusun aksi bi durumda dr şikayet edersin ki bi dr bunu göze alamaz ama için rahatlayacak ise başka hastaneye de git için rahat olsun garantiye al sonuçta herkesin bünyesi Farklı Allah bebeklerimizi korusun inşallah
BurinTasKaradag Gribal durumdan dolayı ateşlenmem oldu. Vücutta enfeksiyon olduğu için doktorum 5 gün 12 saatte 1 aksef diye bir ilaç verdi kullandım.