K1996 canım hiç öyle şeyleri kafana koyma ben hep kendi başıma kalkıcam ağrım falan olmıcak dedim ve gerçekten tek başıma kalktım. Kendini korkutma hep pozitif düşün. Süt konusunda gögüslerim okadar krem sürmeme rağmen yara oldu ama bebeğime anne sütü vermek istedim sadece ve sık sık emzirdim. Geliyor her ne olursa olsun 2 gün 3 gün en fazla zaten eve geldim duş aldım o gün geldi. Hiç sütüm gelir mi diye düşünme bol su içmeye bak. Ben emzirme yastığı almıştım çok rahat ettim mutlaka edin. Uyuma durumun olmuyorki uyanma durumun olsun yalnız spinalde diğerinde ağrı olabiliyormuş😌 hep uyanıksın belden yapılanda. Kesinlikle o daha güzel her anı görüyorsun