Herkese merhaba. Hamileliğimin beşinci haftasındayım. Bu gün doktora gittik ve çok şükür tüm değerlerim normal. Daha sonra ultrasonda bakıldığı zaman sol tarafda bir kist olduğunu söyledi doktor. Doktor tehlikeli birşey olmadığını söyledi ama ben sizlere de sormak istedim. 1 sene önce check-up yaptırdığımız zaman böyle birşey çıkmamıştı. Yeni oluşmuş muhtemelen. Böyle bir problem yaşayanlarınız varmı aranızda?