Fundabas1 Pazartesi günü ikili tarama yapılacak özel hastaneye gidiyorum sonuçlar kaç günde çıkar acaba bir de cinsiyet için bir şey söyler mi doktor merak ediyorum önce sağlık tabi ilk olunca insan merak ediyor 🙈 belki yorum yapabilecek olan vardır sizce nedir ? Tahminleri alalım https://i.hizliresim.com/DON4Ro.jpg
Buse91 Fundabas1 benim sonuçlarım 2 günde çıktı canım cinsiyetini de öğrendik erkekmiş👼🎈sağlıkla gelsinler😇
ygmr18 Fundabas1 ben dün gittim ikili test icin, cinsiyeti soyledi erkek🥰 sonuclari degerlendirmek icin iki hafta sonraya randevu aldirdi.
Fundabas1 ygmr18 yaa hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun insallah siz de mi esentepeye gidiyorsunuz