Arkadaşlar lütfen bilgisi olan varsa paylaşsın. 35+5 im. Bugün doktorum 36 da alacam dikişi dedi. Pernatoloğum 37.38. Haftalarında aldırırsın demişti. Özelde dikişi aldırmak için 650 TL istediler. Devletteki pernatoloğumu mu dinlemeleliyim. Yoksa gidip özelde aldırsam mı. Siz kaçıncı haftada aldırdınız aceba dikişlerinizi.