Arkadaşlar 30.haftada doktorum ciğer geliştirici iğne yapacağını söyledi. Erken doğum riski yok şu an ama olursa önlem amaçlı diye. Ama nedense yaptırmak içimden gelmiyor, var mı böyle bir durumla karşılaşan? Sizce ne yapmalıyım, çok ikilemde kaldım 😔😔