Sueda29 merhaba aynı sorun bende de var. 16 haftalık. 2 aydır sabah akşam tansiyon ölçüyorum 12/8 lerde hep. Bir kere sağlık ocağına iki kere de kadın doğumcuma gittim. 3 kere ölçülen tansiyonum 17/10 14/9 civarlarında çıktı. 3 tane alfamet içiyorum, tuzsuz yiyorum günde 2 limon suyu içiyorum. Kilo da veriyorum bu şekilde, fakat ne zaman doktora gitsem fırlıyor:( dahiliyeye göründüm stresten bu umursamaz olmayı öğren diyorlar.. inşallah düzene girer tansiyonlarımız