Bende 7+2 yim ama bebeğim 1 hafta geri. Geçen hafta gittiğimde eşitti ama bu hafta geriden geliyor :( kalp atışını da duyarız diye bekliyordum. Doktor ben görüyorum attığını ama siz duyamayabilirsiniz dedi. Duymadıkta. Bir sorun olsa söylerlerdi diye düşünüyorum. Senin kaç haftalık ?