minnakfasulyecim Kuzular yarın 2li test için doktora gidiciiiğiiiz 😊 12+4 olmuş oluyorum sizin cinsiyetler belli oldumu bu haftalar da çok merak ediyorum ya😂
Gamzedngdn minnakfasulyecim bende ikili testin sonucunu almaya gittiğimde 15 gün sonra öğrendim kızım oluyor canım 🥰
alaninannesi20 minnakfasulyecim ben de bugun 12+6 olarak ikili test olmaya gidicem bakalım belki öğreniriz hayırlısıyla..
ilknur25_ minnakfasulyecim bende dün gittim o ümitle ama öğrenemedim canim😂13+2 , ısrar ettim ama yine de erken dedi doktor 😭
Zehra_yucel34 Ben ikili test yaptırmadım ama cinsiyet belli oldu 15 haftalıkken kız bebeğim ılıcak inşallah
04052016mh minnakfasulyecim ben ikili teste tek gitmiştim eşim öğrenme demişti doktor da bir tahminde bulundu hatta gösterdi 🤷🏽♀️ Ama hafta sonu eşim gelecek hem sonucu almaya gideceğiz hemde cinsiyet inşallah ☺️