Astım bronşit olduğum için yaptırdım 3 kupa. Ve birdaha yaptırmayı düşünüyorum. Yaptıran varmış hamile olup . Peygamberimizin sünneti olduğu ve birçok hastalığa şifa olduğu için devam edeceğim inşallah. Bir bayan sürekli yaptırmış . Hatta doğumdan hemen önce de yaptırmış doğumu kolay olsun diye. Siz ne düşünüyorsunuz ?