Aydeniz09 8 haftalık hamileyim. Bugün kontrole de gittik hatta herşey normaldi kalp atışlarını da duyduk. Doktora sormayı unuttum. Son 2 gündür açık kahve rengi akıntım oluyor sizce normal mi başına gelen var mı
30ekim19 Aydeniz09 evet onuncu haftadayım hala var progestan verdi vede dinleniyorum bol bol düşük riskim var sende yorma kendini
Merbe61 Aydeniz09 progestron dıye bır hap var onunverıxektı muhtemelen mutlaka ara istersen recete gonder sın sana benımde o haftalarda baslamıs tı bu ılac kesti suan 11hafta bitmek uzere sukur gecrı
Tuos2306 Aydeniz09 merhaba bende 5+1 gebeyim. İki gün önce kontrolümde herşey yolundaydı ve keseyide gördük. Bu 3. Gebeliğim ilkini kaybettim bi oğlum var. Buda üçüncü ama ilk kez bu tarz bişey yaşıyorum. Zaten progestan ve oksapar iğne kullanıyorum. Neden böyle oldu anlamadım. Sizde durumlar nedir acaba
Oznur_11 Benim 6. Haftamda oldu umursamadım 4 gün sürdü geçti. Sonra 8. Haftamda yine oldu yine bu kez doktora gittim çok küçük bir kanama var dinlen kendini yorma falan dedi düşük ilacı progestan verdi 2 gün sürmeden geçti çok şükür
Aydeniz09 Tuos2306 biz 13 haftalık olduk 🌿 O akıntı da geçti gitti🍂 Bol bol dinlenin gerçi ben bide o akıntının üstüne fellik fellik Rize-aydın-Diyarbakır arası yolculuk yaptım 😂 Yani çok da önemli birşey değil. Doktor zaten yerleşmeden dolayı kaynaklı olabilir demişti. İçinizi ferah tutun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Tuos2306 Aydeniz09 çok sevindim sağlıkla alın bebeginizi kıcagınıza :) bende bugn doktora gittim kanama alanı yok kesenin büyümeside normal bir skntı gözükmüyor haftaya bebegi görürüz inşallah dinlenin dedi ilaçlarınızı aksatmayın dedi bakalım hayırlısıyla kavuşalım inşallah ☺️