Arminin Merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim idrar yolunda enfeksiyon akıntım ve koku var doktorum bana fitil yazdı kullandım fakat fitilim afedersiniz içerde erimiyor neyden kaynaklaniyor bilen varmı acaba,🙄
tansuyalman Arminin bana da vermişti 2 tane vardı içinde ikisini de yapamadım tekrar aldım 1 tanesini yaptım dediğiniz gibi erimedi benim beceriksizliğimdendi sanırım arkadaşlarım gayet fitil kullanabiliyor. Tam yerleştirmek gerekiyor ayağa kalkmamak gerekiyor erimesi için diye biliyorum
elifsrbs Arminin fitili kullandıktan hemen sonra bi süre yatıyor musunuz ben gece yatmadan hemen önce kullanıyordum doktorum o şekilde kullanmamı söylemişti bi deneyin isterseniz 🙂
Ecrinbzkrt Arminin banada ıkı toz ve fıtıl verdı ama gecmedı bugun fıtılı bırakmamı söyledı ve tekrar ıdrar tahlılı yaptırıcam orda bakıcak pazartesı gunu bende aksam yatınca koyuyorum gece bınkac kere kalksamda tuvalete erımıs oluyo sanırım tamamen ıcerı yerlestırmıyosunuz ben baya ıcerı gonderıyorum cıkmıcak gıbı
Gulmartin Arminin normalden daha fazla su için ve varsa yaban mersini yiyin zaten bu idrar yolu enfeksiyonu ilaçlarının genelde içeriğinde yaban mersini oluyor. Yurt dışındayım doktorun yazdığı hapta domuz jelatini olduğunu görünce kullanmadım çok su içip yaban mersini yedim ve çok rahatladım. Çok geçmiş olsun 🙌🏻
Ayseer Canım banada doktor verdı bende enfeksiyon var birde mantar da vardı sadece mantar kremi kullandım kuzenim hastanede çalişiyo ona danıştım kullanma dedı ben kızılcık oluyo bız zuvalda deriz onun kompostusunu yaptım İnan gecti birde bol su iç canım umarım gecer
Arminin Ayseer banada çok kişi kulanma dedi fakat başka çarem yok geçmiyor ne koku ne akıntı çok rahatsız oluyrm😔
Arminin tansuyalman öncelike tsk ederim cevabınız için bende gece yatmadan kullandım sabaha kadarda uyudum fakat sabah erimeden dışarı cıktı🙄
Ayseer Sen benim dedıgımı yap ben hamıle olmadan once de surekli enfeksiyon oluyorum çok kotu oluyo ama hamileyim dıye kullanmadım bol su ıc kızılcık kompostu iç
Ayseer Zuvalda deriz biz aktarla blkı satılır yazın kayvalıdem toplamiş Bn buzluga stmiştım yptım İnternete kızılcık dıye bakın çıkar gercekten faydası oluyo iltihabı enfeksiyonu gecırıyo
zeyzey36 Arminin bende 1 hafta kullandım benimde erimedi ve işe yaramadı tekrar başladı akıntı sorunu bende 24 haftalığım
zeyzey36 Lipnem_66 ne şeffaf ne sıvı değişik yoğun iltihap varmış bende ondan oluyormuş doktor alttan muayene ederek fitil yazmıştı banada ama fitil bitince başa sardı